Notice: Trying to get property 'EMAIL' of non-object in /home/mbitrs/sajtovi/kkpobednik011.rs/plugins/p01-contact_gs.php on line 69
Najčešće greške u ishrani sportista - kk pobednik 011 beograd Najčešće greške u ishrani sportista - kk pobednik 011 beograd

Najčešće greške u ishrani sportista


Notice: Undefined variable: showLanguage in /home/mbitrs/sajtovi/kkpobednik011.rs/plugins/i18n_specialpages/specialpages.class.php(245) : eval()'d code on line 15

Najčešće greške u ishrani sportista

1) Fizička aktivnost zahteva veći unos proteina, ali ako su to meso i mesne prerađevine unosimo i skrivene masti. Pravilan izbor su žitarice, koštunjavo voće, povrće i nemasne mlečne prerađevine 
n2) Glad i slabost se najbrže uklanjaju unosom prostog šećera. To jeste brz ali kratkotrajan i kontraproduktivan efekat jer ubrzo ponovo dolazi do hipoglikemije
n3) Ekstrakti belančevina značajno povećavaju sportski učinak. Tačno, ali samo kod aktivnih i vrhunskih sportista.
n4) Žedj se najbolje gasi izotoničnim napicima. Tokom treninga gubi se isključivo voda tokom neprimetnog isparavanja.
n5) Vrhunski sportisti pred trening ne uzimaju ni kafu ni čaj.
n6) Pred sam trening ne smemo uzimati ni zalogaj hrane. I to je greška, jer se ne sme gladovati za vreme treninga. Pred jutarnji trening je dovoljna šolja jogurta ili jedna banana. 
 
nElementi potrebni u velikim dnevnim količinama:

  - Kiseonik, ugljenik, vodonik, sumpor, azot

nElementi potrebni u srednje velikim dnevnim količinama:

  - Kalcijum, fosfor, magnezijum, natrijum, kalijum

nElementi potrebni u malim dnevnim količinama:

  - Gvožđe, mangan, hrom, fluorid, arsen, Germanijum, Kalaj, cink, silikon, selen, molibden, Bor, bakar, kobalt, jod, nikal

nVitamini: A, B3, B12, C, K, B1, B5, D, B2, B6, Biotin, E
nKo-faktori: Holin, PABA, PQQ, Bioflavanoidi, Ko-enzim Q10

  Mnogi ko-faktori spadaju u grupu esencijalnih materija 

nEsencijalne aminokiseline
nEsecijlane masne kiseline: Linolna, Linolenska kiselina
nProblem individualnosti: RDAs (dnevne preporučene potrebe) predstavljaju najgrublji orjentir planiranja ishrane

 



Komentari.
Pages:
1
Pedja

Sjajan tekst..

Published on 29.01.2017 09:40:17, from Beograd
   Reply
Dragan Šuković

Pročitajte ovaj tekst, puno će vam značiti za treninge.

Published on 30.12.2015 04:18:37, from Belgrade Serbia
   Reply
Write a New Comment
 If you cann't see Verification Code clearly.
Write Verification Code(Required field)